Veelgestelde vragen

Wellicht is de vraag die je hebt al eerder gesteld en staat het antwoord hieronder. Zoniet, neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag. Telefonisch zijn we bereikbaar via 088 240 00 60, per email via info@gezondethuiswerkplek.nl of stel je vraag via de chatfunctie op de website.

Bezorging  

Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd? 

Het grootste deel van ons assortiment is op voorraad en hierbij geldt, voor 15.00 uur besteld de volgende werkdag in huis

Kan ik mijn pakket volgen?  

GLS/ standaard leveringen
Zodra het pakket onze werkplaats verlaat ontvang jij automatisch een Track & Trace nummer van GLS. Je kan dus precies zien wat de status van je bestelling is en wanneer het pakketje geleverd wordt. Is er op het moment van bezorgen niemand aanwezig om het pakket in ontvangst te nemen, dan wordt het pakket de volgende dag nog een keer aangeboden. Je ontvangt in dit geval een briefje van GLS met daarop de reden waarom ze niet konden leveren en wanneer ze weer langs zullen komen.

Kan ik een bezorgafspraak maken? 

Voor de standaardleveringen met GLS zijn wij afhankelijk van de chauffeur route van GLS, hier hebben wij geen invloed op en kunnen wij dus ook niet inplannen. Indien u nog vragen heeft over de levering, neem contact op met ons via 088 240 00 60 of mail ons via info@gezondethuiswerkplek.nl

Als de levertijd verandert, krijg ik hier dan automatisch bericht van? 

Is je product niet op voorraad dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op en geven je een indicatie van de nieuwe levertijd. 

Ik heb meerdere producten besteld met verschillende levertijden, hoe gaat dit? 

Wij wachten tot je bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer naar je kunnen opsturen. Wil je liever een deel van je bestelling eerder ontvangen? Neem contact op met ons via 088 240 00 60 of stuur ons een mailtje via info@gezondethuiswerkplek.nl

Mijn pakket is niet naar wens bezorgd, hoe kan ik dit melden? 

Allereerst erg vervelend dat het pakket niet naar wens is bezorgd, wij leren graag van deze momenten. Zou je ons kunnen bellen op 088 240 00 60? Samen met jou vinden we een passende oplossing.

Een deel van mijn bestelling is niet binnen gekomen, wat moet ik doen? 

Als je bestelling niet compleet is kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen via 088 240 00 60 of een mailtje sturen naar info@gezondethuiswerkplek.nl